Si ce daca...

Un nou an... asteptari noi, planuri noi, vise noi... si cu siguranta noi iluzii. Ce va fi? Nu stiu, nu am nici cea mai mica idee. Scriu si realizez ca nu sunt deloc stapana pe situatie, asa cum ma credeam. Imi dau seama ca nici macar ideile nu mi le pot controla, ca defapt nu am habar de ceea ce inseamna realitatea, in ce consista sau cu ce se mananca. E ciudat cum dupa fiecare perioada de pace si liniste sufleteasca intotdeauna vine o alta parte mai putin placuta. Se intampla de fiecare data, e cert, dar nu stiu de ce, de fiecare data ma las surprinsa.. poate de prea multe ori ma ia pe nepregatite.
A fost un an cu de toate, poate cel mai complet an din viata mea. M-am trezit dintr-o data, ca dintr-un vis, intr-o alta lume cu totul straina de mine. Ironic, dar eram straina si la propriu si la figurat. Mi-a fost teama poate prea mult timp de ceea ce ma inconjura, traiam ca intr-o bula de sapun care s-a spart. M-am gandit mult timp de ce nu s-a crapat mai intai, de ce nu m-a instiintat nimeni... prea tarziu mi-am dat seama ca bulele se sapun nu se crapa si nu informeaza pe nimeni de durata lor. Si totusi... acum eram eu... sau nu eram eu? Nu stiu, poate nu imi mai pasa. Imi place sa cred ca am trecut de faza aceea, ca am avansat, ca acum sunt mai tare.
Dupa toate astea si multe altele care nu cred ca sunt vrednice de mentionat am totusi curajul sa spun ca ma simt norocoasa. Bine, poate ca nu norocoasa, ci doar... avantajata. Stii, ma credeam in siguranta, dar am aflat ca ma minteam singura. Am descoperit o lume noua, o lume cu bune si rele, exact ca toate celelalte. Am realizat ca acele "momente" rele prin care trec exista doar pentru a le face pe cele bune sa devina si mai bune, mai dulci. Am invatat sa ma bucur de fiecare raza de soare si sa fiu multumitoare si numai pentru ca traiesc...
Nu stiu ce vor crede altii, sincera sa fiu nu stiu cat de mult imi pasa... Ceea ce stiu e ca ma incred cum n-am mai facut-o vreodata in El, cred in cei ce imi sunt alaturi si nu in ultimul rand cred in mine. Toate astea "pentru ca atat de mult m-a iubit..."
Revenind, un nou an... multe asteptari, poate ca din nou prea multe sau cel putin nu sunt cele corecte. Fie cum o fi, recunosc ca sunt chiar nerabdatoare sa vad ce are de oferit. Sunt gata sa o iau de la inceput :)
La multi ani si voua! >:D<

0 comments: