Nu stiu cati dintre voi aveti tendinta de a citi o carte buna in zilele calduroase si plistisitoare de vara.. ei bine, eu o am.
Sa va povestesc:
Dupa cum spuneam, fenomenul s-a intamplat. Conditii si imprejurari perfecte. Tot ce mai lipsea era cartea. M-am imbracat frumos si m-am indreptat spre Biblioteca. Am intrat si mirosul dulceag al cartilor m-a invaluit, dandu-mi senzatia de melancolie si in acelasi timp de bucurie...
Dupa cateva minute bune de cautari masive am dat peste ea, da! de data asta ea era aleasa! :D Am intorso frumos pe toate partile, am studiato si decizia a fost luata.
O data ajunsa acasa, m-am tolanit in pat, mi-am aranjat ochelarii si am uitat de tot ce era in jurul meu.
Era in sfarsit una din cartile alea care nu poti sa o lasi din pura curiozitate pentru ce urmeaza sa se intample, cine moare, cine traieste, pe cine mai introduce in povestire etc.
Nu pot sa nu mentionez pasajul care m-a afectat cel mai mult... so here it goes:

"Easy roads aren´t always the best ones. We think they are, but look at the people you respect in life, they are usually the people who have made it when the going wasn`t easy, people who survived and grew from all the pain. The ones who have it easy don`t have a hell of a lot going for them. It`s the others, the ones who climb the mountains with thei heads banged up, their faces scrached and their shins bleeding who are worth knowing."

Isn`t it just the perfect explanation?

p.s. Once in a Lifetime by Danielle Steel

0 comments: